Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/vwm/domains/vuurwerkmuseum.nl/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 256

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/vwm/domains/vuurwerkmuseum.nl/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 270

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/vwm/domains/vuurwerkmuseum.nl/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 275

Hier nog wat plaatjes van Guy Fawkes dit jaar 5 november 2016

• Omnivoor
  • Omnivoor's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • VWM Gebruiker
  • VWM Gebruiker
  • Het is niet te geloven, wat een kinderachtig GEDOE
Meer
21 dec 2016 21:53 #564 door Omnivoor
Omnivoor heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Hier nog wat plaatjes van Guy Fawkes dit jaar 5 november 2016

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/vwm/domains/vuurwerkmuseum.nl/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 2819

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/vwm/domains/vuurwerkmuseum.nl/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 2819

Althans van een doos vuurwerk, gekocht bij de plaatselijke Makro:

Meneer? Mag ik u wat vragen? Hoe oud bent u eigenlijk?
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Tijger, UFO, Boemboemmarty

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
26 dec 2016 21:06 #572 door Boemboemmarty
Boemboemmarty antwoordt op het onderwerp: Hier nog wat plaatjes van Guy Fawkes dit jaar 5 november 2016

Heh gezellig, en wat doet dat flesje daar ? Ben ook benieuwd naar dat bruine ding links op de eerste foto :-) , een giant soaring dog?
1 van mijn katten doet hetzelfde als ik foto's van mijn vuurwerk maak, "Wat ben je aan het doen baas, spelletje? "

41 jaar foto's van de vuurwerkvoorraad, primaa kooo!!! Goed bezig!

De eerste:

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: UFO

Meer
28 dec 2016 12:55 #578 door UFO
UFO antwoordt op het onderwerp: Hier nog wat plaatjes van Guy Fawkes dit jaar 5 november 2016
Oh man wat is dit toch een mooie foto met al die mooie oude vuurwerkjes erop.

Tijd voor maken pagina: 1.825 seconden
Gemaakt door Kunena