Oud Vuurwerk (afbeeldingen gezocht)
Plaats hier onderwerpen die niet direct onder de andere categorien vallen, mits het onderwerp "oud vuurwerk" betreft. Gebruikers in dit topic:
Geen
Onderwerp van bericht: Oud Vuurwerk (afbeeldingen gezocht)
Gepost: Ma Feb 09, 2009 17:23:23
Beste Lezer,
Ik Kevin wil een website gaan beginnen genaamd; Vuurwerkfun.nl
en heb daar natuurlijk informatie voor nodig en foto's!
Ik zelf heb al veel informatie van andere fansite's gekregen en wil vragen aan jullie of jullie mischien oude vuurwerk foto's willen posten met informatie er over als je dat weet! dan zal ik MITS met toestemming dat je dan er onder dient te zetten mag overnemen voor mijn website die binnenkort de lucht ingaat er op plaatsen zodat de website vol met vuurwerk komt te staan! ik hoop veel foto's te zien.
Bedankt Kevin.
edit ik bedoelde vuurwerkfun.nl
Laatste wijziging door slabbetjehotel op Di Feb 10, 2009 10:45:45; gewijzigd 1 keer
Onderwerp van bericht: Re: Oud Vuurwerk (afbeeldingen gezocht)
Gepost: Ma Feb 09, 2009 20:05:05
Hallo Kevin,
Leuk dat je een website wilt beginnen maaruh....de naam is wat ongelukkig gekozen aangezien er al een website is die zo heet, voorzover ik weet van Afcajax.
Gepost: Di Feb 10, 2009 11:08:08
Als ik eerlijk mag zijn, denk ik niet dat je Patrick hier erg blij mee maakt.....
Vuurwerkfun ligt erg dicht bij vuurwerkfan en dan is het een beetje voortborduren op de naam die Patrick al heeft opgebouwd.
En daarnaast blijft het moeilijk om naast alle sites die er nu zijn, en die succesvol zijn, je eigen site te handhaven zonder een copycat te worden en info over te nemen van de andere sites......
_________________ Who the f*ck is General Failure, and why te hell is he reading my harddrive
Onderwerp van bericht: Re: Oud Vuurwerk (afbeeldingen gezocht)
Gepost: Zo Feb 15, 2009 22:52:52
Het punt is dat er op dit moment voor wat betreft Nederlands vuurwerk sinds de jaren 70, natuurlijk al verschillende websites zijn.
Vuurwerkmuseum, Roel labelparadijs, Kanonslagen en Oud&Nieuw-archief.
Dan heb je het wel gehad zo'n beetje, dan wordt het wel ingewikkeld om daar nog iets aan toe te voegen, temeer omdat het museum nogal eens bezocht worden door mensen die hier hun foto's van oud materiaal uploaden.
Dus je zou iets moeten vinden wat we hier nog niet veel hebben, ik denk bijv aan Duits vuurwerk. Maar dan zit je met hetzelfde, want in Duitsland heb je het Feuerwerkforum, Feuerwerkskiste met een zeer rijk gevuld album aan nostalgsiche foto's.
Ben blij met je enthousiasme voor oud vuurwerk Slabbetje, maar het is niet gemakkelijk. Misschien moet je proberen een special ergens van te maken, bijv van minipijltjes, ook van tegenwoordige tijd. Probeer zeker eigen materiaal op je site te zetten want anders heb je al snel een site waarvan men zegt : "Hey, ken ik dat niet ergens van?" Je mag gerust wat materiaal van het O&N-Archief gebruiken (met een kleine verwijzing) om een zekere tijdlijn vorm te geven, maar het mag geen overduidelijke kopie gaan worden. Verder zou ik op internet zoeken naar vuurwerkfabrieken uit China, die hebben doorgaans catalogussen vol oude vuurwerkjes online staan. Liuyang, Jinsheng etc, cosmosfireworks
En sowieso als je nu begint met eigen materiaal, dan heb je over 20 jaar
een plek met "nieuwe" geschiedenis.
Gepost: Di Feb 24, 2009 20:18:18
Nou er gaat waarschijnlijk wel een vuurwerk site komen!
Maar wel onder voorbehoud! ik weet nog niet zeker of ik hem voledig naar een .nl of .info domein ga laten lijden waarschijnlijk .nl omdat dit me maar 9PT kost inplaats van 10PT voor een .info.
ik zal eerst een free site maken met info die nog niet echt op internet staat, mensen idéén zoals boemboemmartin.
Allemaal alvast bedankt Kevin.
Ik hoop een site te kunnen maken ik kan het wel hoor,
wel vaker .nl en zo gemaakt.
Gepost: Za Feb 28, 2009 10:50:50
Nou ik heb een beter idee!
Vuurwerk willen ze gaan verbieden in nederland!
Daar voor zijn er verschillende website's en Petities om dit tegen te gaan waaronder www.handenafvanvuurwerk.nl
Ik vind handenafvanvuurwerk een top site!
Ik heb zojuist een email verzonden naar Helma Neppérus,
Of ik zelf een website kan maken ook voor handenafvanvuurwerk!
dus dan kunnen mensen daar tekenen en dan worden de handtekeningen ook gewoon doorgestuurd naar Handenafvanvuurwerk dat script mag ik dan gebruiken van Helma en de Computerman die haar website onderhoud dus dan zou het 2x zo snel gaan met handtekeningen inzamelen en dan is er om de 2 a 3 dagen een update van de handtekeningen op mijn site te zien en bij handenafvanvuurwerk is dit meestal later! zoals nu is er nog vanaf 17 februari 2009 geen update meer geweest! ik heb bijna toestemming om in de database te mogen!
Dus ik hoop vele hier blij mee te kunnen maken!
dat ik handenafvanvuurwerk ga helpen!
Aleen heb ik nog geen naam voor de website (.NL)
Het gaat wel een betaalde website worden die meer worden bezocht!
Daarin tegen zoek ik nog mensen die me hierbij willen helpen!
Groeten Kevin.